Uždaroji akcinė bendrovė VINDORS (toliau tekste – Gamintojas) garantuoja, kad visų jos gaminamų ir parduodamų langų bei durų (toliau tekste – gaminių) techninės ir kokybinės charakteristikos atitinka įmonės standartų, produkcijos pardavimo sutarties ir specifikacijų technines sąlygas bei šios produkcijos atitikties deklaracijose nurodytus parametrus ir gali būti naudojami pagal jų tiesioginę paskirtį.
1. Garantinio laikotarpio pradžia laikoma gaminių pagaminimo data.
2. Garantija įsigalioja Užsakovui arba Vartotojui visiškai atsiskaičius už gaminius.
3. Gamintojas gaminiams, jų priedams ir sudedamosioms dalims suteikia tokius garantinius terminus:
3.1. 5-ių metų – plastikiniams (PVC) ir aliumininiams langams ir durims;
3.2. 1-ių metų – durų slenksčiams, spynoms, pritraukėjams, rankenoms, elektromagnetiniams spragtukams, automatinėms pavaroms;
3.3. kitiems gaminių priedams, įrangai ar paviršinėms dangoms nustatomos garantijos atitinkančios šios įrangos ir priedų tiekėjų ar dangų gamintojų garantijas.
4. Gaminiai laikomi defektuotais jeigu jie prarado savo savybes ar negali būti eksploatuojami pagal savo tiesioginę paskirtį:
4.1. dėl netinkamai atlikto transportavimo;
4.2. dėl blogos sumontavimo (instaliavimo) kokybės;
4.3. dėl blogos pagaminimo kokybės;
4.4. dėl netinkamos gaminio konstrukcijos, išskyrus atvejus, kai ji buvo parinkta Užsakovo pageidavimu ir tai su juo raštiškai suderinta.
5. Gamintojas atsako už gaminių defektus, kilusius dėl visų 4 punkte nurodytų priežasčių, tik esant išpildytoms šiomis sąlygomis:
5.1. gaminių transportavimą atliko Gamintojas arba jo įgaliotas atstovas;
5.2. gaminių montavimo darbus atliko Gamintojas arba jo įgaliotas atstovas;
5.2. gaminių montavimo darbai atlikti savarankiškai pagal Gamintojo langų ir durų montavimo taisykles, o jų atlikimo tinkamumas Gamintojo yra patvirtintas atskiru aktu;
5.3. techninę gaminių priežiūrą garantiniu laikotarpiu atliko Gamintojas arba jo įgaliotas atstovas;
5.4. jei garantijų netaikymas nėra numatytas gaminių pardavimo sutartyje – užsakyme.
6. Atvejais, kai yra neišpildyta bent viena iš 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 sąlygų, Gamintojas atsako tik už gaminių defektus kilusius dėl jų blogos pagaminimo kokybės (pagal papunktį 4.3).
7. Gamintojas įsipareigoja garantinio laikotarpio metu:
7.1. nemokamai pakeisti defektuotą gaminio dalį nauja, kai taisant ją tris kartus iš eilės gaminio defektas nebuvo pašalintas;
7.2. nemokamai pateikti naują gaminį, kai pakeitus defektuotą gaminio dalį gaminio defektas nebuvo pašalintas;
7.3. Vartotojo pageidavimu vieną kartą nemokamai sureguliuoti gaminių varstymo mechanizmus, jei Gamintojas ar jo įgaliotas atstovas juos sumontavo ne anksčiau nei prieš 6-is mėnesius.
8. Garantinis aptarnavimas nevykdomas, jei:
8.1. defektai atsirado dėl Vartotojo padarytų gaminio konstrukcijų pakeitimų;
UAB VINDORS (centrinė būstinė) SAVANORIŲ PR. 178-309, VILNIUS, tel. +370 689 44414, el. p.: info@vindors.lt
8.2. gaminiai sumontuoti ne Gamintojo ar jo įgalioto atstovo ir montavimo darbų atlikimo tinkamumas nėra raštiškai patvirtintas raštiška Gamintojo išvada;
8.3. gaminiai pažeisti Vartotojui juos transportuojant arba neteisingai sandėliuojant;
8.4. savalaikiai (periodiškai) neatlikti gaminių techninės priežiūros darbai;
8.5. Vartotojas savarankiškai remontavo gaminius ar juos perdirbo;
8.6. gaminiai pažeisti arba jie prarado savo savybes dėl pažeidimų, kurie atsirado ne dėl Gamintojo kaltės (pvz.: gaisras, potvynis, valymas, pastato konstrukcijos deformacijos, užteršimas ar pan.) arba kitų aplinkybių, kurių buvimo ar atsiradimo priežasčių objektyviai nustatyti neįmanoma (pvz.: savaiminiai stiklo skylimai dėl termo šoko, sutrenkimai ar pan.);
8.7. gaminiai buvo eksploatuojami, pažeidžiant jų naudojimo taisykles;
8.8. Vartotojas nepateikia gaminių garantinės kortelės arba jų sumontavimo tinkamumą patvirtinančio akto;
8.9. Vartotojas nepateikia gaminių techninės priežiūros darbų registracijos kortelės.
9. Garantija Gamintojo gali būti nutraukta, jei:
9.1. Gamintojas nustato, kad Vartotojas pažeidė gaminių naudojimosi ar priežiūros taisykles arba naudojo gaminius ne pagal paskirtį;
9.2. Vartotojas Gamintojo nustatytu periodiškumu nevykdė gaminių techninės priežiūros arba ją atliko savarankiškai;
9.3. Vartotojas laiku neatsiskaitė už Gamintojo ar jo įgalioto atstovo suteiktas gaminių diagnostikos, remonto, techninės priežiūros ar kitas paslaugas;
9.4. Vartotojas ar kiti asmenys savarankiškai atliko konstruktyvinius gaminių pakeitimus arba perdirbo gaminius (pvz.: pritvirtino grotas, turėklus ar pan.);
9.5. gaminių garantinėje kortelėje nėra Gamintojo ar jo įgalioto atstovo antspaudu patvirtintos išvados apie gaminių sumontavimo tinkamumą ar atitinkamą išvadą surašiusio Gamintojo ar jo įgalioto atstojo atsakingojo asmens vardo, pavardės ar parašo;
9.6. gaminių atitikties deklaracijoje ar gaminių garantinėje kortelėje buvo padaryti taisymai, kuriuos atliko Gamintojo neįgalioti asmenys;
10. Gamintojas, kaip garantijos teikėjas, turi teisę vertinti jam pateiktų kokybės pretenzijų pagrįstumą bei gaminiams ar jų sumontavimo darbų rezultatui padarytą žalą.
11. Gamintojas neatsako už gaminių pažeidimus, išsireguliavimą, sulaužymą ar kitokius praradimus kurie įvyko dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Gamintojo (pvz. netinkamas apsaugojimas statybos darbų metu, natūralios eksploatavimo pasekmės, naudojimosi arba priežiūros taisyklių pažeidimai, pastato konstrukcijų deformacijos, gaisrai, potvyniai, vagystės, vandalizmas ar pan.).
12. Gamintojas neatsako už netiesioginius Vartotojo ar Užsakovo nuostolius, atsiradusius dėl gaminių defektų ar jų savybių praradimo (pvz.: negautų pajamų, nesutaupytų išlaidų, gaminių pakeitimo sąnaudų ar pan.).
13. Garantinį gaminių remontą Gamintojas pradeda vykdyti Vartotojui pateikus gaminių garantinę kortelę bei techninės priežiūros darbų registracijos kortelę. Pametus nurodytus dokumentus, nauji neišduodami.
14. garantinio laikotarpio metu Vartotojas privalo periodiškai vykdyti gaminių techninę priežiūrą. Gaminių techninės priežiūros darbų periodiškumą, kainas bei sąlygas nustato Gamintojas.
15. Atskiriems gaminiams ar jų partijoms Gamintojas gali nustatyti kokybės pretenzijos nagrinėjimo mokestį, kurio apmokėjimas yra privaloma sąlyga pateiktosios pretenzijos nagrinėjimui pradėti. Kokybės pretenzijos UAB VINDORS (centrinė būstinė) SAVANORIŲ PR. 178-309, VILNIUS, tel. +370 689 44414, el. p.: info@vindors.lt nagrinėjimo mokestis yra nustatomas visais atvejais, kai nėra išpildyta bet kuri 5 punkto sąlygą. Nurodytą mokestį Gamintojas grąžina jo apmokėtojui per 5-ias dienas po pateiktosios pretenzijos pagrįstumo nustatymo.
16. Gamintojas bei jo įgaliotieji atstovai įsipareigoja nustatytus gaminių defektus pašalinti per 15 darbo dienų arba kitą protingą terminą (jei defektų pašalinimui reikalingų medžiagų ar detalių tiekimo terminas yra ilgesnis ar būtinos kitos papildomos laiko sąnaudos). Nustatytų defektų pašalinimo terminą Gamintojas arba jo įgaliotas atstovas nurodo gaminio defektų ir garantinių remontų registracijos kortelėje arba savo sudarytame defektiniame akte.
17. Vartotojas pareiškęs nepagrystą kokybės pretenziją privalo atlyginti visus dėl jos nagrinėjimo Gamintojo ar jo įgaliotųjų atstovų patirtus nuostolius.
18. Kokybės pretenziją Vartotojas pirmiausiai privalo reikšti Gamintojui arba jo įgaliotajam atstovui gaminių
įsigijimo vietoje, o pretenzijos neišsprendimo atveju kreiptis į Gamintojo centrinę būstinę VINDORS SAVANORIŲ PR. 178-309, VILNIUS, tel. +370 689 44414, el. p.: info@vindors.lt.
19. Atvejai, nenumatyti garantinio aptarnavimo sąlygose, sprendžiami. remiantis Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu. 20. Nurodytos garantijos ir garantinio aptarnavimo sąlygos įsigalioja nuo 2023-12-01 ir galioja tik Europos Sąjungos šalių teritorijoje